MichanUKnoow

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Michaela - 15 januari 2012 19:55

Hej allihopa som ni ser har jag inte bloggat på jäätttee länge, men har inte orkat eller haft lust p.g.a en del saker...


But here i am and i rock you lika a hurricane (stavning)

Yaay!

Nu ska jag börja blogga ordentligt!

Vet att jag sagt det massa gånger men nu har jag liksom allt jag behöver för att driva en bra blogg (y

nämligen,

  • Smartphone (Den heter inte smart pga ingenting liksom)
  • Kamera, både vanlig, film och mobil :D
  • En blogg,   typ? ;)

        OCH VIKTIGAST AV ALLT:

              

                  Mig själv!!

Aa, osså klart min läsare <3



   Även fast jag inte kan lägga ut bilder på bloggen, ska jag se om jag kan fixa twitter eller nåt....

återkommer om det senare! <3


Men jaaa.... mer inlägg sen! (yy


KrAm ! ! ! !



Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation

KONTAKT:
hello.michi@hotmail.com


Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt bloggen

Omröstning

Vilken kändis skulle du helst ha med dig till en öde ö?
 Michael Jackson (spöket)
 Selena Gomez
 Taylor Lautner (stavning)
 Mamma

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Ovido - Quiz & Flashcards