MichanUKnoow

Alla inlägg under december 2011

Av Michaela - 28 december 2011 10:28

Förlåt för att jag inte blogga igår. Men jag orkade inte och var knappt hemma och mina pengar är slut...men iaf idag ska vi åka till trollhättan på mellandags rean:))())bloggar mer efter frukost

Av Michaela - 26 december 2011 10:48

Godmorgon allihopa ;)Har precis vaknat och ska snart äta frukost, tror jag...sitter och tittar på våra värsta år, som är sååå roligt...Aja iallafall idag ska jag hem till mina kusiner :D Men vet fortfarande inte hur jag lägger in bilder :-( HJÄLP nig snällaJaja mer.uppdate sen

Av Michaela - 25 december 2011 19:13

Åhh jag blir så arg det funkar inte att ladda upp bilder när jag e inne på mobilen!! kan nån berätta hur jag gör? komentera eller maila på: hello.michi@hotmail.com, tack! ska göra en dagens fråga sen oxå.:-) Men nu ska jag käka äggost :-) more update sen :-):-):-)

Av Michaela - 25 december 2011 19:13

Åhh jag blir så arg det funkar inte att ladda upp bilder när jag e inne på mobilen!! kan nån berätta hur jag gör? komentera eller maila på: hello.michi@hotmail.com, tack! ska göra en dagens fråga sen oxå.:-) Men nu ska jag käka äggost :-) more update sen :-):-):-)

Av Michaela - 25 december 2011 14:56

Sitter i soffan och tittar på ensam hemma :-) snart börjar ensam hemma 2 vilse i New York, tänkte se den med ^.^ men jag uppdaterar mer sen ;]

Av Michaela - 25 december 2011 14:56

Sitter i soffan och tittar på ensam hemma :-) snart börjar ensam hemma 2 vilse i New York, tänkte se den med ^.^ men jag uppdaterar mer sen ;]

Av Michaela - 25 december 2011 12:59

Hejsan :-) äntligen går det att blogga från mobilen. Jag bloggade ju på blogg.se förrut, men när jag väl fått min mobil så finns inte appen till android och när jag går in på deras hemsida går det inte att blogga. Det.är därför jag bloggar här igen Men iaf, igår var det ju jul :D Vi var hemma och med mormor och morfarIdag kommer farmor och farfar och monika, Patrik och Gustaf. :-) men jag bloggar mer sen

Sök i bloggen

Presentation

KONTAKT:
hello.michi@hotmail.com


Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt bloggen

Omröstning

Vilken kändis skulle du helst ha med dig till en öde ö?
 Michael Jackson (spöket)
 Selena Gomez
 Taylor Lautner (stavning)
 Mamma

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards