MichanUKnoow

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Michaela - 17 november 2011 19:53

Nu ska jag berätta en sak jag är sjukt irriterad på.

Om en tjej sminkar sig precis som hon vill och det inte ser ut som vanligt, kollar massa folk på henne och pratar bakom ryggen på henne.

Om en tjej klär sig hur hon vill och det inte ser ut som vanligt, tittar folk snett på henne.

Tycker ni det är konstigt av vissa tjejer inte har självförtroende?

Är det så konstigt om hon inte vågar klä sig och sminka sig precis hur hon vill?

Nej det är det inte!

Tittar alla på en med en blick som säger: Shit vad har hon på sig?! Då är det inte så konstigt om man tappar självförtroende.

Så tänk på hur ni behandlar andra människor!

Jag har lärt mig att man ska inte knäckas av idioter, För det är just det dom är, dom som inte vågar stå för det dom tycker och tänker som inte heller vågar sminka eller klä sig för att dom är rädda att se annorlunda ut!

Så ett motto till alla: LÅT DIG INTE KNÄCKAS AV IDIOTER!


Tack det var det jag ville säga, nu går vidare till:

 

Och denna kategorin är till för att kanske hjälpa er att inspireras.


Höstens modefärger är Jordnära toner, d.vs Senapsgult, oranget, blått och vinrött, Det är snyggt om du adderar en färgklick till det. T.ex Vinröda byxor med klarrött skärp.


Men bara för att det är just dom färgerna som är i centrum kan du även ha massa färgklickar titta bara på min kofta!:

 

Går tyvärr inte att vända bilden, Dålig bild kameran är urladdad, men nu märker jag att mitt internet segar så vi får ta mer imon..



Kram! <3



Love is in the air

Av Michaela - 17 november 2011 19:40

Jag vet att jag är kass på att uppdatera, påminn mig inte!

Men ska börja uppdatera mera nu, har verkligen haft fullt upp hela veckan.

Veckan har varit hysterisk!

Måndag- Ridning

Tisdag- Spanska läxa,

Onsdag- No läxa

Torsdag- Engelska läxa.

Fredag- Hemkunskaps prov, No läxa...

Det kanske inte ser ut att vara så mke men det har det verkligen vart!

Så ja, Idag har jag jätte ont i huvet och har haft det heeeeela dan!


Men som tur är så finns det lite roliga människor i skolan, som Steff till exempel hon och jag börja gapskratta för ingenting så där helt random, sen på So:n satt vi bredvid varann och sattr och prata om lite hemliga saker xd <3


Men det kommer ett nytt inlägg snart som heter:

Micha inspererar. (E det så det stavas?)

Aja vilket fall som helst.

Hejdå!

// BästastePersonenIVärldenSomInteOrkarSkrivaAlltJust
Nu...

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation

KONTAKT:
hello.michi@hotmail.com


Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt bloggen

Omröstning

Vilken kändis skulle du helst ha med dig till en öde ö?
 Michael Jackson (spöket)
 Selena Gomez
 Taylor Lautner (stavning)
 Mamma

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards